НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар
«  Лютий 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Архів записів

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 01.05.2024, 06:51

Головна » 2014 » Лютий » 10 » Слухачам курсів підвищення кваліфікації директорів шкіл, які викладають математику та фізику
18:21
Слухачам курсів підвищення кваліфікації директорів шкіл, які викладають математику та фізику
До уваги керівників шкіл, що проходитимуть курси  підвищення кваліфікації директорів шкіл, які викладають математику та фізику
Проблема курсів: «Педагогічне моделювання як основа проектування освітнього процесу в навчальному закладі. Сучасний урок у контексті компетентнісного підходу» 

Термін проведення  03.02-21.02.2014 року

ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ПІДСУМКОВИХ (ВИПУСКНИХ) РОБІТ:

- управлінська діяльність:

1. Скласти програму розвитку навчального закладу (обґрунтувати заходи).

2. Спланувати діяльність керівників школи щодо здійснення внутрішкільного контролю на рік (обґрунтувати заходи).

3. Змоделювати структуру методичної роботи в школі (проаналізувати модель).

4. Скласти план роботи над загальношкільною науково-методичною проблемою.

5. Змоделювати програму виявлення, вивчення, узагальнення й впровадження перспективного педагогічного досвіду.

6. Спланувати роботу методичного об’єднання вчителів (за обраним фахом).

7. Змоделювати технологію підготовки і проведення педагогічної ради за довільно обраною проблемою.

8. Змоделювати технологію проведення класно-узагальнюючого контролю. (Визначити мету, алгоритм діяльності адміністрації школи).

9. Системний підхід до вивчення стану викладання навчальних предметів.

10. Системний підхід до управління школою (зміст, структура, функції).

11. Використання системного підходу до аналізу підсумків навчального року.

12. Поєднання перспективного і поточного планування. Форми планів: текстова, графічна. Проектно-цільовий метод планування, координація планів. Система контролю за виконанням планів. Планування особистої діяльності керівників.

13. Вимоги до розкладу занять та технологія його складання.

14. Розробити алгоритм підготовки річного плану роботи директора школи.

15. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року – план реалізації на рівні навчального закладу.

16. Підготувати заявку на отримання гранту в міжнародних і українських фондах.

17. Початкова школа працює за новим Державним стандартом освіти. Підготуйте виступ на тему: «Початкова школа: сучасні технології управління».

18.  Розробити алгоритм щорічного звітування керівника загальноосвітнього навчального закладу.

19.  Розробити програму роботи структурних підрозділів школи з підготовки учнів старших класів до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні.

20. Визначити п’ять найважливіших проблем школи і скласти план розв’язання цих проблем.

21. Метод проектів у навчальному процесі.

22. Моніторинг ефективності навчально-виховного процесу в умовах модернізації освіти.

23. Особливості управління малокомплектною сільською школою в умовах модернізації освіти.

24. Психологія управлінської діяльності керівника сучасної школи.

25. Розробити систему заходів щодо реалізації вимог Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти під час організації та здійснення навчально-виховного процесу.

викладання предметів:

1. Розвиток творчого мислення учнів у процесі вивчення математики.

2. Комп’ютеризація навчання математики (фізики): можливості уроку.

3. Використання творчих ідей О.О. Хмури при викладанні математики.

4. Диференційоване навчання та індивідуальний підхід до учнів при викладанні математики (фізики).

5.  Групові і колективні форми організації діяльності учнів на уроці.

6. Використання спадщини В.О.Сухомлинського при викладанні математики(фізики).

7.  Інтерактивні форми роботи як фактор підвищення пізнавальної активності учнів.

8. Методика використання дидактичних матеріалів для організації самостійної роботи.

9. Тематичне оцінювання як форма диференційованого контролю навчальних досягнень учнів та методика його проведення.

10. Державний стандарт математичної освіти та діяльність вчителя з його реалізації в навчальному процесі.

11. Наступність у навчанні математики між початковою та основною ланками освіти.

12. Сучасні технології навчання фізики та астрономії в загальноосвітній школі.

13. Компетентнісний підхід до вивчення математики (фізики) в школі.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ СЛУХАЧАМИ ВИПУСКНИХ РОБІТ /metod-rekom-do_vipusknikh_rob1t.doc

Переглядів: 859 | Додав: Олександр | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz