НАУКОВО-ДОСЛІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Каталог файлів
Меню сайту

Форма входу

Категорії розділу
Мої файли [7]

Пошук

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 10

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вітаю Вас, Гість · RSS 28.04.2024, 22:26

Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 7
Показано матеріалів: 1-7

Переліки навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які мають гриф Міністерства освіти і науки України або схвалені для практичного використання http://iitzo.gov.ua/informatsiya-pro-pereliky-navchalnyh-prohram-pidruchnykiv-ta-navchalno-metodychnyh-posibnykiv-dlya-doshkilnyh-ta-zahalnoosvitnih-navchalnyh-zakladiv-yaki-mayut-hryf-ministerstva-osvity-i-nauky-ukraj/

Мої файли | Переглядів: 483 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 23.08.2014 | Коментарі (0)

Планування роботи школи: сучасні підходи

/zhosan_o.e-planuvannja_roboti_shkoli_suchasn1_p1dk.doc

Мої файли | Переглядів: 664 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 13.08.2014 | Коментарі (0)

У процесі підготовки до обласного ярмарку педагогічних ідей «Інформаційно-комунікаційна компетентність педагогів як умова забезпечення якісної освіти» видано брошуру "Інтернет-конференція  як засіб розвитку професійної компетентності педагогів у системі методичної роботи", у якій висвітлено досвід роботи ЦМСПС з проблем удосконалення науково-методичного середовища навчання педагогів у міжкурсовий період.

/broshura_1nternet-konfer-jak_zas1b_rozv-prof-kompe.doc

Мої файли | Переглядів: 811 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 28.05.2014 | Коментарі (0)


ВЕБ-КВЕСТ ЯК ТЕХНОЛОГІЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
Веб-квест «Оптимізація управлінських рішень на основі моніторингу якості освіти» /upravl.rishennja-veb-kvest-22.11.2013-shvv.ppt
Мої файли | Переглядів: 505 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 08.01.2014 | Коментарі (0)

М.В.Пахолівецька

Діяльність міської методичної служби щодо створення інноваційного науково-методичного середовища

У контексті освітніх, педагогічних процесів і систем інноваційне середовище розглядається як спеціально створена система умов організації освіти, спрямованих на формування якісних змін в освіті, педагогічному процесі, навчанні та вихованні школярів.

Ураховуючи ці визначення, доцільно зробити таке обґрунтування: інноваційне середовище є сукупністю відповідних умов, створених для реалізації соціально-педагогічної ініціативи й пошуку. Виникнення інноваційного середовища як новоутворення педагогічної науки є результатом існуючих протиріч між інноваційною практикою та консервативними формами освіти, які не відповідають вимогам часу. Інноваційне середовище вирізняється сутнісними ознаками, які потребують наукового узагальнення. Основною джерельною базою інноваційного середовища є соціально-педагогічна ініціатива.

Читати далі: /d1jaln-metod-sl-shhodo_stvorennja_1nnov-seredov.doc

Мої файли | Переглядів: 1215 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 06.12.2013 | Коментарі (0)

М.В.Пахолівецька

ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ КЕРІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Для системи освіти особливого значення набуває проблема професійного становлення менеджерів навчальних закладів. Нові запити суспільства вимагають наукового аналізу особистісних і професійних якостей керівника навчального закладу, мотивів управлінської діяльності тощо.

Варто зазначити, що рівень професійної компетентності керівника значною мірою впливає на підвищення конкурентоспроможності та привабливості освітніх послуг. Зважаючи на це, пріоритетними завданнями перед сферою освіти, як зазначається у Національній доктрині розвитку освіти та Законі України «Про загальну середню освіту» є розвиток людського потенціалу, забезпечення нового рівня якості підготовки спеціалістів, формування високоосвіченої особистості [10; 16]. Специфіка управління школою, на відміну від інших підприємств і установ, зумовлює визначення пріоритетного завдання: формування особистісних і професійних якостей менеджерів навчального закладу, розширення можливостей цього процесу за рахунок підсилення його цілісності, педагогічного аналізу функцій та особливостей їхнього професійного становлення [13].


Мої файли | Переглядів: 1833 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 06.12.2013 | Коментарі (0)

МЕТОДИЧНА СЛУЖБА МІСТА КІРОВОГРАДА: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІСТЬ
Ч. 1 /1st-metod_sl-1.doc
Ч. 2 /1st-metod-sl-2..doc
Мої файли | Переглядів: 546 | Завантажень: 0 | Додав: Олександр | Дата: 06.12.2013 | Коментарі (0)

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz